sábado, 20 de xuño de 2015

Eu non sei

“Eu non sei onde o río vai morrer, a onde fuxe o sol. Non sentín o lume adormecer de noite ao teu carón. Non me importa a xente cando ti camiñas xunto a min, só mira os meus ollos bailando...
Eu non sei cando a morte me ha levar, cando vira por min, mais a túa beira me terás mirándote durmir. Non lle temo a tempo se ti me levas da túa man, só mira os meus ollos bailando..."

Eu non sei porque os Tromentelos decidiron gravar esta peza. Pero dende logo creo que é unha fermosa canción de amor. Quizais eles pensaban no amor entre unha muller e un home, ou entre dous homes ou dúas mulleres. Pode, incluso, que pensaran no amor dunha nai e o seu fillo, no amor duns irmáns, ou dun avó e a súa neta. Máis coido que non se lles deu por pensar no amor que pode sentir unha mestra polos seus alumn@s , ou estes por ela.  Espero que vos guste este vídeo con fotos de fin de curso, no que a banda sonora que o acompaña ten moito que dicir. Porque, a verdade, é que sinto un amor irracional polos meus pequenos.

 E si, xa vos boto de menos!

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Autumn Leaf